انواع دزدگیر‌ چیست؟

انواع دزدگیر‌ برای این که با بررسی تفاوت دوربین مدار بسته و دزدگیر بهترین خرید را داشته باشید، باید علاوه بر آشنایی با انواع دوربین مدار بسته با انواع دزدگیر‌ نیز آشنا شوید. دزدگیر‌ها دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به نیاز خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. از جمله مهم‌ترین انواع دزدگیر‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

انواع دزدگیر

 

ایجاد رعب و وحشت برای سارقین

 

برخی از انواع دزدگیر‌ ها پس از آن که تحریک می‌شوند فقط با صدای بلندی که ایجاد می‌کنند سبب رعب و وحشت سارق شده و به نوعی از سرقت‌های مختلف جلوگیری می‌کند. همچنین این صدای بلند می‌تواند افراد مختلف را نیز با خبر کند.

اطلاع رسانی از طریق تماس

در بعضی اوقات به دلیل آن که فرد از محل دور است. صدا آژیر به تنهایی نمی‌تواند کارساز باشد و از این رو نیاز است تا با شماره‌هایی که در سیستم دزدگیر سیو شده تماس گرفته شود. در این مواقع می‌توان به سیستم دزدگیر تلفن کننده خطوط ثابت اشاره کرد. به این نوع از دزدگیرها، دزدگیرهای تلفن کننده گفته میشود. از دزدگیر انیک مدل a570 که هم سیم کارتی بوده و هم به خط تلفنی وصل میشوند میتوان به عنوان بهترین دزدگیر در این حوزه اشاره کرد.

اطلاع رسانی از طریق پیامک

هنگامی که محل دارای خط تلفن نباشد یا بخواهیم امنیت محیط را افزایش دهیم، استفاده از دزدگیر تلفن کننده سیم کارتی می‌تواند کارساز باشد. احتمال قطعی این نوع دزدگیر‌ها بسیار کم است و از طرفی علاوه بر تماس می‌تواند. پیامک نیز در هنگام خطر ارسال کند. به دزدگیرهای که این ویژگی را دارند دزدگیرهای سیم کارتی گفته میشود. یکی از بهترین دزدگیرهای سیم کارتی موجود در بازار میتوان به دزدگیر سیم کارتی آنیک مدل eco 4000 و دزدگیر اماکن سیم کارتی انیک مدل A470 اشاره کرد.

کنترل چند مجموعه اداری یا مسکونی

 

وقتی بخواهیم چند سیستم دزدگیر را در مجتمع‌های اداری یا مسکونی با هم هدایت و کنترل کنیم. نیاز به یک سیستم پیشرفته است و در این هنگام استفاده از سیستم دزدگیر تحت شبکه بسیار کاربردی است. یکی از بهترین انواع دزدگیر ها در این زمینه دزدگیر انیک مدل a480 میباشد. که میتوانید برای دیدن سایر اطلاعات این دزدگیر اماکن به صفحه خرید دزدگیر اماکن انیک مدل a480 مراجعه کنید.

بعد از این که در مقاله دوربین مداربسته بهتر است یا دزدگیر توضیحاتی کلی در مورد دزدگیر دادیم میخواهیم کمی در مورد انواع سنسورهای دزدگیر صحبت کنیم.

نصب دوربین مداربسته به انواع دزدگیر

یکی از راه هایی که به طور معمول برای وصل کردن دوربین مداربسته به دزدگیر انجام میشود. این است که  یکی از زون های سیستم دزدگیر را به یکی از دوربین های مدار بسته متصل کرد.

یعنی چنان چه یکی از دوربین های مداربسته از محل نصب خود جدا شود باعث هشدار دزدگیر می شود. و مدیر ساختمان به سرعت در جریان این کار قرار می گیرد. همچنین می توان سنسور های مگنتی را که در اواسط مقاله دوربین مداربسته بهتر است. یا دزدگیر معرفی کردیم به دوربین مداربسته متصل نمود و با این کار دوربین مداربسته و دزدگیر را به هم متصل کرد.

armadezh
ارسال دیدگاه