دوربین مداربسته چیست؟

 

دوربین مداربسته چیست؟ در مقاله دوربین مداربسته بهتر است یا دزدگیر ابتدا به سراغ دوربین مداربسته رفته. این مورد را به طور کامل همراه با معایب و مزایا بررسی کرده ایم.

معنی ترکیب انگلیسی Closet Circuit Television است که به اختصار به آن cctv نیز می‌‌گویند.

به طور کلی به همه‌ی دوربین‌هایی که در جای خود ثابت می‌شوند. و پس از ضبط رویداد و وقایع آن‌ها را به چند محل مختلف ارسال می‌کنند. دوربین مدار بسته گفته می‌شود. اما این دوربین‌ها به دلیل آن که در اکثر مواقع برای حفاظت و امنیت مورد استفاده قرار می‌گیرند. افراد آن‌ها را دوربین‌هایی برای افزایش امنیت می‌دانند. اما از نظر فنی دوربین‌های ویدیو تلفن و کنفرانس نیز از جمله دوربین‌های مداربسته هستند.

دوربین مداربسته

دوربین‌های مداربسته تاثیر بسیار زیادی در افزایش امنیت دارند و با استفاده از آن‌ها در محل کار خود یا منزل می‌توانید امنیت را دوچندان کنید.

طبق آمار مکان‌هایی که در آن‌ها سیستم دوربین مداربسته نصب شده باشد،

به نسبت فروشگاه یا منزلی که فاقد این سیستم هستند. امنیت بالاتری داشته و سرقت کمتری در آن‌ها اتفاق می‌‌افتد.

یکی دیگر از ویژگی هایی که این دو را متمایز می کند. کنترل از راه دور دوربین مداربسته می باشد که می توانید به وسیله لپ تاپ، رایانه یا موبایل انجام دهید.

شما میتوانید جهت مشاوره رایگان با مجموعه فنی مهندسی آرمادژ تماس گرفته. تا کارشناسان خبره ما در پیش برد اهداف حفاظتی شما مشاوره لازم را ارائه نمایند

همچنین این مجموعه با بیش از یک دهه فعالیت، نمونه کارهای موفق خود را جهت بازدید به شما عزیزان معرفی نموده تا با مراجعه از کیفیت خدمات ارائه شده اطمینان حاصل نمایید

armadezh
ارسال دیدگاه